sayangkuh :

Contest Cda : Gambar Saya, Cerita Saya.

hye.hye.hye..
yeah! semasa yatt online blogg untuk post entri..
tetibe? yatt see at CHATBOX ade orang tagg..
orang itu adalah -IQA- 
fuhh! excited yatt nak join contest nih :P
btw, contest nih dibuat oleh Cda  


if korang nak join? ade syarat2 aww!
ini lah syarat2 nyeee :
Panggilan untuk yang suka ikut contest......
Jom join contest CDa k.....
senang punya dan tarikh tutup yang lama punya ^^
Syarat-syarat pernyertaan:

1.Follow me first.....
2.Letak banner contest kat side bar korang dan jangan lupa link ke blog cda@entri contest nie^^
3.Korang kena wat satu entri yang mengandungi:
-gambar yang korang mahu masukkan dalam contest
-cerita di bawah gambar
-tag nama kawan anda minimum 5 orang
4.tinggalkan link entri anda ke bahagian komen di bawah ni k.
5.tarikh tutup 5.5.2011,kasi chan korang cari idea.
6.hadiah berupa banner cute buatan sendiri dari saya dan wang tunai Rm 20 menanti anda,hehehe tu jak mampu at least we having fun doing contest kan.

so? yatt nak tagg dekat :
Aiko Iza
Ohh Nasz
Ina Apple
Fatimah Zahra
yattbuncett

 tajuk :camera ohh camera

 lelaki black : weh doe! ape kau buat dengan camera aku nih?
lelaki aqua : camera kau dah rosak lah.. aku nak betolkan jap.. :P
   lelaki black : apenye rosak? kau je yang xpandai pakai camera.
lelaki aqua : pergh! sampai hati kau kan cakap kat aku mcm tuh.
lelaki black : haha. betol pergh, nanti jahanam aku punye
camera kau godeh2.. *dah lah mahal..
lelaki blue : ehh! chill lah korang, jangan gadoo..
camera tuh taknak dengan korang. dye nak dengan aku . HAHA.
lelaki black : e'eh kau? suke nyampuk pulak. kang aku duish.duish. kau!
lelaki aqua : haha! gado manje lah ngok~ ^^
lelaki blue : cis! aku pulak yang kene-,- *yelah manje konon..
    perempuan pink : weh korang! cepatlah sikit betol kan camera.
aku da posingg baik punyee nih . *tuh pun lembab kee -,-
lelaki black : nih sorang lagi! sibuk jee.. tak tahu sabar pulak tuh.
dah lah snap guna camera orang ==,
lelaki blue : haha. sabar jee lah doe, mcm kau xtahu
perangai si dia tuh..
lelaki aqua : ntah doe? ikutkan jelah ape dia nak .*model katekan..
lelaki black : yelah.yelah. aku faham.. :) *camera mahal..

dalam beberapa minit kemudian, camera tuh dah boleh
digunakan.. HAHA. *if tak? dah rosak kowt.
sebab lelaki aqua asyik godeh2 camera tuh. :P
btw, perempuan pink tuh yatt beb.
dorang belom bersedia lagi yatt da sedia.
HAHA. kecian dekat dorang tuh. yatt macam model da.. 

so? begitu lah story yatt untuk contest nih ;P
stop sampai sini ok . daaaa... ;)

Thanks for reading babe^^

No comments:

Post a Comment