sayangkuh :

Luahan MY BUNNY!



peace.peace kacang peace? -,-
HAHA. sudah dua minggu tak post entri..
kat dalam kepala tak tahu nak say apelah ..
*termenungg seketikaa .. --> ==,

so? kali nih.. yatt nak post tentangg.
luahan isi hati my bunny terhadap baby nyee ;)
nak tahu tak apee dia?? .. cisss..
sibok jee nak tahu .. buzybody betol korang.. HAHA.
*yelahh.. tengok nih ;)

Aku, ingin engkau ada disini..,
Menemani ku saat sepi..,
Menemaniku saat gundah..
Berat hidup ini tanpa dirimu..,
Ku hanya mencintai kamu!!
Ku hanya memiliki kamu!!

Aku rindu setengah mati kepadamu..,
Sungguh ku ingin kau tahu..
Aku rindu setengah mati...

Meski telah lama kita tak bertemu..,
Ku selalu memimpikan kamu..
Ku tak bisa hidup tanpamu..
aku rindu setengah mati!! ;)
AKU RINDUU.....

wah! terharu mendengar dan membaca,,
tuluss ikhlas dalam hati mu ituu ;)
thank you my bunny tercintaa ;D
ILOVEYOUsomuchhdarling,,,..

yeah! so? bubyee too korangg..
HAHA, ;)

Thanks for reading babe^^

No comments:

Post a Comment