sayangkuh :

karya hatikuh ;)

hmmhmm!
selamat sejahtera kawan2 ;)
yeah! muhahahaaaa ..
*thanx sebab senyumm :P
btw, yatt nak korang bace karya hati yatt aw!
if xnk ? x pee lah . yatt tacing dengan korang..
( haha. poyo jee tacing2 nih :P ) 

oklah! dengar betol2 aww ;)
awak, saya ingin awak menjadi milik saya,
saya rindu awak sesanggat aww!,
saya akan mencintai awak dengan sepenuhnyee,
saya akan menjaga awak sehingga hujung nafas saya,
awak ialah orang yang saya sayangg...,
saya sentiasa memerhatikan awak dari jauh
walaupun, saya tak berada disamping awak,
saya akan gembira bersama awak !
 
i promise to love you every moments forever ;)
nahh! so? sekian karya yatt nih :P
HAHA. simple jee karya hati nih . but? bermakneee ..
 
sebelum tuh? yatt berjanji dengan diri yatt.
bahawasa nye, nur hayati anak abu hairi..
yang berumur enambelas tahun..
bersekolah di SMK TAMAN DAYA..
ingin memberitahu yang yatt sentiasa single
dan akan sentiasa menunggu si someone nih..
sehingga yatt berjumpa dengan ..
pangeran untuk hidup semati bersama . haha :P
*cewahh! ayat sumee poyoo :D

oraitt! now ??
sudah tibe mase yatt restt.. 
HAHa. jari suda sakit nih . 
asyik taip jee 24jam :P
ok . bubyee sayangg <3
 
penadd menaip cerita ini yatt a.k.a Tsuki..

Thanks for reading babe^^

No comments:

Post a Comment