sayangkuh :

yatt sayy SOMETHING ^^

yeah! sangat manis kan ? kan ? HAHA :)
btw , sebelum nih aku patah hati n TIDAK semangat but ?
someone nih telah beri aku semangat ! tengs sangat2 ok ;)
skunk! aku rase aku rase rase .. hurmmm ..
SEHADD ! HAHA.
maybe, sebab aku stay kt dlm umah jee .. no HANGOUT yaa.
ahah . aku berubah now, x tau ape yg wt aku berubah .
pelik ? tapi BENAR yaww :) 
ouh yaa! kt dlm umah kan , mcm2 aku kene wat ..
mcm jadi BIBIK ! haah .. 
masak? kemas umah? jage buda kechik? n whatever lah ..
tpi best sangat dok umah coz dpt tgk tv 24JAM .. HAHA .
noty kan ? da buhsan . x tau nk wt pe lagi ..
keje umah suma da siap wat ..
tpi , yg x tahan nye , asyik kene MEMBEBEL jee .
huishh~ sakit telinga beb aku dgr ..
saba jeee lah yatt ,  permulaan kan ?? :P

skunk nih , GANAS da xde sangat dalam diri aku .
sopan santun jee aku nih . *poyo plk kan ?..
juz pakaian kt dlm umah tuh jee agak SAKIT bile dipndang.
*sorry lah yee owang dirumah tuh :P

hurmmm ~
nak say ape lagi ea ?? da xde nk cakap lah . 
huuuu ! :) aku rase sampai sini jee lah .. 
nnti esok2 sambung lah .
nak out da nih .. 
*tengss coz sudi membace yeee SAYANG ^^

Thanks for reading babe^^

No comments:

Post a Comment