sayangkuh :

HOW DARE YOU !!!!




 DIK - WALI BAND

Dik, aku pinta kau akan s’lalu setia
Dik, aku mohon kau s’lalu menemani
Saat ku tengah terluka
Kala ku tengah gundah 


Ku akan menjagamu
Di bangun dan tidurmu
Di semua mimpi dan nyatamu
Ku akan menjagamu
Tuk hidup dan matiku
Tak ingin, tak ingin kau rapuh



Dik, jangan engkau pergi tinggalkan aku oh…
Dik, ingin aku cinta dan cinta s’lalu
Saat kau tengah terluka
Kala kau tengah gundah


Kau akan menjagaku
Di bangun dan tidurku
Di semua mimpi dan nyataku
Kau akan menjagaku
Tuk hidup dan matiku
Tak ingin, tak ingin kau rapuh
..........

OMG ! WTH ?? lagu nih yg BELIAU kasi kat aku .. lagu nih lah yg mengingatkan aku terhadap mu OWH MY DEAR! but, seseowang telah menyatakan bahwa lagu ni beliau yang bagi !! betapa terkejut nya aku setelah melihat blog seseowang itu ade lirik lagu ini :'(

apa yang beliau lakukan nih?? aww! my heart..
ouh! no .no .no . aku x dpt menerima nye!!
betapa sanggupnye beliau bagi lagu tuh pd si GADIS tu!!
*patutlah kw DELETE aku pnye comment yg kt LINk tdi !!
rupenye, kw xnk si GADIS tuh bace.. sampai aty kw!! aku sangat , sangat SEDIH!! :(
sampai hati kw wat aku mcm nih annn?
 
i jus wanna to say I HATE YOU !!!

ND-D

Thanks for reading babe^^

No comments:

Post a Comment